منتدى عالم المبارزة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟

Nordic
UKITAKE
Queen Kisara
KiNgOf SyNcHrOs
Criminal Mind
Chago R. Dragon
King Kaiba
lord of fire
mostax fodo
Lord Itachi
Şcary-Ỉtachi
Lightning.guard
16 مشترك

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟ Empty ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟

مُساهمة من طرف Lightning.guard الإثنين مارس 28, 2011 3:07 pm

انا اطلب من الادرة تعين مدير جديد ومشرف لان المنتدي كدة هيبقي العن من الاول
Lightning.guard
Lightning.guard
عضو فعال

http://pyramid-of-light.forumarabia.com/forum

ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟ Empty رد: ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟

مُساهمة من طرف Şcary-Ỉtachi الإثنين مارس 28, 2011 3:59 pm

هاذا صحيح هي بس في بداية فتح المنتدى كان في شويتن نشاط اما الان البطولات الجولة تقعد 3 اسابع مافي نشاط والله انا ادخل يومياً لا اجد شئ جديد

عدل سابقا من قبل Şcary-Ỉtachi في الإثنين مارس 28, 2011 5:38 pm عدل 1 مرات
Şcary-Ỉtachi
Şcary-Ỉtachi
عضو نشيط

ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟ Empty رد: ايه الصحرررررراء دي .اقتراح ادخلو ممكن ؟

مُساهمة من طرف Lord Itachi الإثنين مارس 28, 2011 5:12 pm

وانا ايضا اؤيد هذا الاقتراح
Lord Itachi
Lord Itachi
المصممون

مُساهمة من طرف mostax fodo الإثنين مارس 28, 2011 5:36 pm

صحيح في الاول كنا محتاجين ودلوقتي ممكن لكن في الاخر القرار ل ميند وكايبا
mostax fodo
mostax fodo
أعضاء الإشراف

مُساهمة من طرف lord of fire الإثنين مارس 28, 2011 10:00 pm

غير كده عاوزين شغل اكتر في المنتدي يعني عاوزين درع مبارزه في بيانتنا الشخصيه

ولاننسي قطع الالفيه وانا من راي ان المنتدي شكله مش حلو من غير صور للاقسام

وياريت رتب كويسه
lord of fire
lord of fire
عضو نشيط

مُساهمة من طرف King Kaiba الثلاثاء مارس 29, 2011 11:30 pm

انا بعت رسالة خاصة لسيف الدين (يوكاجو) فى المنتدى القديم و مستنيه يفتح الايميل لانو رجع. ممكن تشوفو الاعلان اللى كاتبو فى المنتدى القديم من هنا : www.yukajo.yoo7.com

مستنى ردوا من يومين عشان يبقى اخر قرار اخدوا فى المنتدى لانى قررت ابعد شوية عن كايبا كورب لاسباب خاصة مقنعة بالنسبة ليا, مش عاوز اتصرف من دماغى بس لو مردش لحد بكرة هيسيب القرار يكون لعبد العزيز وهو حر فى الوقت الحالى يختار المشرفين و الاساتذة وكل المسئولين من جديد بس ياريت يستنى لحد ماخد رأى سيف عشان نعين المدير الجديد

سامحونى لو معملتش اللى يرضيكو بس فعلا لكل انسان طاقة ونا طاقتى قربت تخلص فلازم اعتذر و اسيب المهمة ونا راضى نفسى بالقرارات اللى خدتها وراضيكم بانى اسيب المنتدى مُعمر للى جاى ان شاء الله... لو حبيتو تكلمونى ياريت فى موضوع مهم للمنتدى او ليكم انا هفتح المنتدى باستمرار ان شاء الله بس ياريت يكون بالرسائل الخاصة

و عيد ميلاد سعيد لحبايبى داركنس لورد و موستاكس فودو Smile
King Kaiba
King Kaiba
عضو فعال

https://yukajo.roo7.biz

مُساهمة من طرف mostax fodo الثلاثاء مارس 29, 2011 11:58 pm

شكرا لمحمود علي التهنئة وبعد كده

دلوقتي انت انسحبت و سيف انسحب علي حسب اعلانه ودلوقتي عبد العزيز يعتبر المدير العام كده لازم يتعين مدير او مديرين المنتدي الجديد كده هيفشل يعتبر اننا لسه مش بدأنا ولا حاجة انا كنت قاعد معاكو8 شهور لقيت اكتر من 20 صاحب منهم اللي لسه بشوفو علي الهام واكلمه ومنهم اللي صدفة ومنهم اللي مفيش واللي جمعنا هو المنتدي فلو قفل احتمال كبير مش نلاقي بعض تاني منتدي يوكاجو مميز بانه الاعضاء كأنهم اسره وحده مش زي اي منتدي عشان كده في حجات لازم نعملها:

1-نطور المنتدي
2-نحاول نزود الاعضاء واهم حاجة انهم يدخلو دلوقتي في 58 عضو في المنتدي منهم 15 بس اللي تشوفهم يدخلو
3والاهم-عايزين المنتدي ميقفش ابدا اكبر عذر بسمعه الدراسة لكن انا مثلا واحد في اولى اعدادي بقعد علي الكومبيوتر 3-4 ساعات في اليوم والحمد لله لغاية دلوقتي من الترم الاول مش نقصت ولا درجة يعني مظنش ان الدراسة مبرر متدخلش خالص علي الاقل ساعتين في اليوم

في حجات كتيرة عاوز اقولها بس اظن ان كدا كفاية اظن ان كل واحد فهمني

وشكرا مع تمنياتي بدوام المنتدي والصداقة بيننا
mostax fodo
mostax fodo
أعضاء الإشراف

مُساهمة من طرف lord of fire الأربعاء مارس 30, 2011 1:31 pm

كلام موستاكس صحيح مائه بالمئه ....وانشاء الله المنتدي هيرجع من جديد ويتحدي اي اكاديميه تانيه

واحنا هنبذل كل مابوسعنا علشان نحقق الهدف ده انشاء الله
lord of fire
lord of fire
عضو نشيط

مُساهمة من طرف Chago R. Dragon الخميس مارس 31, 2011 9:19 am

اتمنى ان تقومو بحل لان المنتدى الصراحة يعني صار صحراء

ايضا الي مش متاكد انه يقدر يلعب ميسجلش في بطولة لانه يبوظها علينا

اخر ليش الكل يبي يترك اللعبة فجاة ليش ياحودة من قبل سيف والمرة دي انت ؟؟؟ اتمنى تفكرون في الاخرين وتلغون قرار الاعتزال

اتمنى ان يدوم المنتدى منتدى يوكاو اقوى منتدى عربي في تاريخ اللعبة وعلى الاقل عندما يروح جيل عبد العزيز وسيف وحودة يظهر جيل اخر ينقد سمعة المنتدى جيل للمبارزين الجدد متل مستاكس وانا وانشاء يرجع المنتدى متل الاول وفضل
Chago R. Dragon
Chago R. Dragon
المصممون

مُساهمة من طرف mostax fodo الجمعة أبريل 01, 2011 6:01 pm

اطلب من كل من في هذا المنتدي ان كان يحب المنتدي والناس اللي فيه حقا يساعد علي بنائه ولا تجعل ما حصل يحصل مرة اخري في هذا الوقت حاول انك تعمل اي حاجة ممكن تعملها للمنتدي هيا مش تقفوا تتفرجوا كده المنتدي هيضيع خلاص وكل واحد هيروح منتدي تاني ولا كانناعارفين بعض وده بدأ يحصل فعلا فهذه هي الفرصة الاخيرة لشيء اسمه يوكاجو فان كنت مخلص حقا ففعل اي شيء موضوع مميز او مشاركات ملفته اعتقد ان العاده في القدم كانت ان اخمل عضو 6 مشاركات في اليوم علي الاقل الان انشط عضو يمكن اي يضع مشاركة كل 4 ايام فما رايكم بما يحدث لنحول هذا الموضوع الي حلبة نقاش عما يحدث الان اتمني ان نتحد مجددا ونصبح اقوياكاديمية ليس علي المستوي العربي بل في العالم

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته........
mostax fodo
mostax fodo
أعضاء الإشراف

مُساهمة من طرف King Kaiba الأحد أبريل 03, 2011 4:04 pm

اصبحت الرؤية واضحة الآن... تنتقل كل الصلاحيات الى عبد العزيز و له الحرية فى اختيار المسئولين الجدد.

اسف مرة اخرى... مع السلامة
King Kaiba
King Kaiba
عضو فعال

مُساهمة من طرف Criminal Mind الأحد أبريل 03, 2011 7:08 pm

لا اله الا الله
مااعرف عنك يامحمود ليه طلعت وانسحبت من اللعبه ونفسي اكلمك عشان اعرف
حاول تفتح الميل
يوكاجو مآت ماراح يموت الا باخر عضو !!
باذن الله ساعمل موضوع عن تطوير يوكاجو واقتراحاتكم + تعيين مدير ومشرفين جدد
انا اثق ثقه تامه بان هناك اعضاء فقط يدخلوا ويشاهدوا المنتدى بعدها بسرعه اكسزيت
كما قلتوا يوكاجو عائله وستضل عائله باذن الله
Criminal Mind
Criminal Mind
أعضاء الإدارة

مُساهمة من طرف mostax fodo الأحد أبريل 03, 2011 7:12 pm

اه هذا صحيح علينا ان ننتشل يوكاجو من هذه الازمة بسرعة
mostax fodo
mostax fodo
أعضاء الإشراف

مُساهمة من طرف KiNgOf SyNcHrOs الأربعاء مايو 25, 2011 10:50 pm

انا اسف بجد يا جماعة بس والله علشان الامتحانات وكدة واوعدكم اني هبقي احسن من الاول ويكون المنتدي دة الاول علي كل منتي بس لازم محتاجين نشاط ويا كينج ليه كدة بس اعتزل كايبا كورب انا اعتزلت انا كمان بس ماتسبش المنتدي واسف للمرة الثنية ماكنتش نشيط خالص بس هتلاقو المنتدي كينج اوف ساينكروس كل ماتفتحوه انشاء الله ونكون نشطا وشكرااااااااا
KiNgOf SyNcHrOs
KiNgOf SyNcHrOs
عضو مميز

مُساهمة من طرف Queen Kisara الخميس مايو 26, 2011 5:58 pm

عندى افتراح ممكن يزعل البعض منى ز لاء ده اكيد هيزعلوا منى
بصوا يا جماعه طالما مفيش حد بيدخل ومفيش اى حاجه ومش تفتكروا ان الناس هترجع زى زمان او لنشاط زمان لما كنا بندخل المنتدى نلاقى اقل عد من الاعضاء فاتح بيبقوا 10 او اكتر وكمان لما كانت المواضيع شغاله تمام مش تفكروا ان كل ده هيرجع ز لاء هو بصراحه عصر يوكاجو انتى من اول اما سيف مشى وخلصنا كدا ز يعنى المنتدى من الاخر مات من اول اما احمد كمال واحمد محمود والزوق و مكاوى وعماد وسيف الدين وانمار واحمد يوسف واحمد اشرف ومحمود والناس دى كلها من اول هما ما مشيوا وحال المنتدى اتغير مش تتوقع انه يرجع زى زمان فا احنا يا جماعه نريح نفسنا ونقفل احسن اه والله دى الحقيقه نريح ونقفل ولو حد محتاج حد فى عندنا القسم العربى فى كايبا كورب ممكن تتواصلوا مع بعض فيه وزى سيف ما قال احنا عشانا مع بعض ايام كتيره شهد فيها المنتدى حجات كتيره وانا عمرى ما انسا المنتدى ده ابدا ولا انسى اى عضو فيه وكمان الايام الجميل والوحشه فى نفسى الوقت كمان لما احمد طاهر بقى المدير المنتدى رجع نشيط وبعدين مات تانى بعد ما مشى هوا كمان فالاحسن اننا ناخد قرار ونقول سلام وخلصنا وخلصت ايام يوكاجو بس ده كل الى عندى بااى
Queen Kisara
Queen Kisara
عضو جديد

مُساهمة من طرف lord of fire الخميس مايو 26, 2011 6:03 pm

احم احم والله انا ماعنديش تعليق علي اللي فات ده كله ...بس ايه الحزن ده احنا والله ممكن نرجعه احسن من الاول كمان ....لكن عموما الكلام ده يرجع لمستاكس وميدو والمسئولين
lord of fire
lord of fire
عضو نشيط

مُساهمة من طرف UKITAKE الجمعة مايو 27, 2011 1:59 am

أنا أتفق مع Queen Kisara فيما قالته و إن بقي الحال على ما هو عليه الآن فنحن نضر فقط بإسم منتدى كان في يوم من الأيام ذو شهرة و عراقة عالمية لذلك نحن الآن في نقطة اللارجوع و لم يبقى لنا سوى إلغاء نشاطه و حذفه لأنه على حسب قول كيسارا فإن المنتدى خسر جذعه و ركيزته الأساسية المتمثلة في أقوى و أفضل أعضاءه و الدليل على ذلك الإعلان الذي لا يزال لحد الآن على الرئيسية من آخر مرة غادرت فيها المنتدى منذ أشهر و أشهر حتى ان كايبا أنهى إصلاحاته في اللعبة منذ قرن من الزمن لول
UKITAKE
UKITAKE
عضو نشيط

http://www.gotei13.yoo7.com

مُساهمة من طرف Nordic الجمعة مايو 27, 2011 10:56 am

ايه الاحباط ده يا جماعة مهو اكيد اول ما يوكاجو القديم متعمل مكنش فى حد فيه وبعدين دخله ناس ومكتبوش ولا عملوا نشاطات بس بعد كده المنتدى مشى وبقى احسن منتدى
مش عاوزين احباط بقى
Nordic
Nordic
عضو جديد

مُساهمة من طرف lord of fire الجمعة مايو 27, 2011 2:07 pm

وبعدين بدأ يكون في نشاط اهو احسن من الاول الكل خد اجازته بس عايزين صور للاقسام ورتب وكلام من ده واحنا هنبدأ نشهره علي الهامشي وعلي كل المنتديات
lord of fire
lord of fire
عضو نشيط

مُساهمة من طرف CROWING الجمعة مايو 27, 2011 6:59 pm

المنتدى الآن به أقل من 100 عضو و لا يمكننا مهما فعلنا ان ننشطه أكثر لذلك الحل الوحيد هو العودة ليوكاجو القديم على الأقل حينها يمكننا إرسال رسائل للأعضاء القدامى حتى يعودوا لنشاطهم القديم فهنالك العديد من الغيابات كجاك أطلس...إلخ و إلا فنحن لن نستفيد شيئا من هذا
CROWING
CROWING
عضو متقدم

http://www.yukajo.roo7.biz

مُساهمة من طرف Mido AhmediuM الجمعة مايو 27, 2011 11:07 pm

انا و ميمو بنتكلم اهو يا جماعة و انشاء الله نوصل لحل انتظرونا يسا جماعة لا تفقدا الامل يا رجالة
^^
Mido AhmediuM
Mido AhmediuM
أعضاء الإدارة

https://yukajo.roo7.biz/

مُساهمة من طرف KiNgOf SyNcHrOs السبت مايو 28, 2011 12:57 pm

بجد هو فين كينج كايبا ياكاجو كرمينال جاك كل دول المنتدي كله وفيه ناس ثانية طبعا
KiNgOf SyNcHrOs
KiNgOf SyNcHrOs
عضو مميز

مُساهمة من طرف Mido AhmediuM السبت مايو 28, 2011 1:01 pm

يا جماعة الصلاحيات كلها انتقلت لعبد العزيز و انا دلوقتي زيي زيكم
Mido AhmediuM
Mido AhmediuM
أعضاء الإدارة

https://yukajo.roo7.biz/

مُساهمة من طرف Uchiha Kakashi الأحد مايو 29, 2011 3:24 am

سلامو عليكو ده تقريبا اخر رد ليا لاني تانيه ثانوي ومعرفش هاجي ولالا بس احتمال لا المهم عاجبني اسم الموضوع اوي وانا ماليش دعوه تجددم او تبوظم او تنشطم المهم عندي ان تتمحي الاكونت بتاعي لاني مش عارف امحيه وانا اذا رجعت بقا اسجل تاني وشكرا سلام
Uchiha Kakashi
Uchiha Kakashi
عضو نشيط

مُساهمة من طرف KiNgOf SyNcHrOs الأحد مايو 29, 2011 10:17 pm

سلاااام هتوحشنا اوي وياريت ترجع تاني
KiNgOf SyNcHrOs
KiNgOf SyNcHrOs
عضو مميز

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

- مواضيع مماثلة